what should I do now?


Jag var otroligt sliten idag efter allt stå hej så jag bjuder inte på facet, Haha!

Så jävla random igår, skulle traska hem från Emmys, bitter som jag var över att jag skulle traska så mötte jag Christian.. Han erbjöds sig att köra hem mig på motorcykeln. AS kul så idag tog han med mig ut till mor sin på en färd till och grillning och paj. Super härligt!



Efter de så mötte jag upp Emmy, bilden är från hur vi brutalt tröck in min brors cykel (som jag i panik fick cykla på) i hennes baksäte. Filmerna är betydlig bättre men lite privat liv ska jag väl ha... ;)
Vi hade allafall sjukt kul i bilen, vi underhåller oss själva ganska fint.

Nu ska jag lägga mig och glömma att den här dagen någonsin vart nästan allafall, slutet av dagen var kul..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0