den här gången är de annorlunda,

Botumedlet mot sömn problem, två nätter dålig sömn och sen 11h timmars jobb. 
Nu ska jag ta mig en HÄRLIG varm dusch sen krypa ner i sängen äta min kvällsmat sen SOVA. As trött. Skulle kunna somna nu men måste duscha. 


Många kallar mig dramatisk och det är nog också vad jag varit. Men de är just de, varit, jag pallar inte vara det längre. För just nu är jag bara jag, jag orkar inte bry moig tillräckligt för att de ska kunna bli dramatiskt. 

Jag har alltid vart den som lätt blir upprörd, som inte klarar av att bara skaka av sig saker och vara som vanligt liksom. Utan jag har alltid vart den som som tar illa vid sig direkt och tittar inte på personen efter. ( hur situationen än vart, fylla som nykter) 
Men nu jag känner skilnande själv, mina bekymmer är vesäntliga och jag himmlar med ögonen åt dem som är så som jag varit.
Men vem är jag och tala, kasnke när  mitt vesäntliga drama har lugnat ner sig kasnke jag då återgår till att vara som innan, eller kommer jag ahr lärt mig?

Frågan är frågan.
Men som de är nu så storm trivs jag med mig själv och hur jag är, så för dom som nu inte gillart, synd för er era dramatiska fittor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0