det handlar om att ge för att få, NOT,

Idag har de vart en bra dag. Morgonen och förmiddagen var fruktansvärt jobbig men sen blev den bättre och bättre. Hade bra kunder och en den bästa kunden ( kimi) haha.
Stängde salongen en aning tidigare och traskade till Redhead för att ta en kaffe. Men en kaffe blev till att laga mat och vipps var klockan halv tolv. 
(Stackaren, han som ska upp tidigt) Efter de bar de av till Emmy och nu är jag hemma. En bra dag, helt enkelt.










Imorgon är jag ledig, WI! 
Ska boka en sak till mig och ...., hihi! Sen ska jag springa iväg med lite papper, sen shoppa sig lite granna. 
Efter allt detta, då ... då vet jag inte vad jag ska göra. Men tror inte det blir ett problem brukar hitta på någonting till slut. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0