du är inte jag, vi är inte du, vi är varandra,

ÅÅÅH! Fick räkningen från sjukhuset nu, jag har betalat samanlagt 1060kr för någonting som DOM har gjort fel med så jävla iriterande. Kan ju inte påstå att som arbetslös är de de bästa att bli sjuk eller liknande. Fan vad lack jag blir. 
Hatar räkningar, och HATAR räkningar som jag egentligen (enligt mig) inte borde få. 


Så jävala iriterande. Kan heller inte påstå att jag är den bästa på att ta ansvar men det finns vissa jävla idioter som inte heller har ändrat sin synd sen de var 15, när det kommer till att ta sitt jävla ansvar.
Men de är nog som man säger, ensam är man stark. 
Kanske jag är lite överdriven just nu, men är så sjukt jävla äckligt lack.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0