,

USCH!

Kämpat hela dagen, sista som jag hade var en sling, 3 timmar tog de och efter de skulle jag ner på stan en snabbis. Skulle till systemet, GIVET så var de stängt, så köpte två klänningar istället. 

Dock kände jag min så jävla ofräch så flydde till kepan och solisar.  Efter stan bar de av till Emmys. Vi satt på hennes gård och drack kaffe, käkade kakor och pratade om denna MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXADE sommare!


Måste tillägga

När jag cycklade hem från Emmys ( genom stan) så lyckades jag se/träffa
  • En mega super packad Östvik
  • En Jennifer Leveland på promedan
  • En Johanna Klockars också på promenad ( tillsammans)
  • Se en igelkott
  • Se 3 stycken snoppar (Killar kissa inte bakom en sådan här)



  • Ex-antal onyktra människor på G mot krogen
  • och EX-antal FÖR onyktra männsikor mot krogen (haha)

Tack för mig Natti




Kommentarer
Postat av: Levli

HAHAHAHAHAHA! Idiotkillar...

2011-06-09 @ 14:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0