,

Sitter nu med tröjan som Emmy kom med när jag låg på sjukhuset. Super söt, slapp åka hem i blodigklänning eller i sjukhuskläder. ( så himmla gullig) 
Den är alla fall hur skön som helst, den är knall rosa, kragen går högt, fickorna är stora och någon storlek försstor. Känns som om jag MÅSTE inteförskaffa mig en sådan här. 


Och ser ni, hittat min brillor. Låg i en väska som jag inte brukar andvända. Vart jätte glad. Letade inte efter dem utan efter en tröja. Haha 



Nu ska jag väl lägga mig. Adam har svikit mig, min vapendragare på nätterna. ( nattuggler båda två) Han skulle upp tidigt för att åka till Nyköping.  Så jag får väl ta och ge mig jag med. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0