förvånande,

Fyfan, vilken kväll igår. Så jävla sinnes.
tänkte att den berättar jag om imorogn, de är för mycket detalöjer som jag vill få med. ( som ni måste höra så sjukt kul)

Vi var allafall fulla och spårade igår, festen höll på fram till 4-5 på morgonen.


Just nu sitter jag hos simon, vi har just handlat massa chips och skit till ikväll. Ikväll blir de mys , vi ska kolla massa film. blir nog en del skräck. Ska bli sjuk skönt att ta det lugnt ikväll, på´senare tid har de vart mycket herj och två dagars, visseligen tror jag ingen hade orkat de idag om de var planerat så.

När jag kom till emmy i "morse" så var hon allt annat än pigg. Hon var ett vandrande liik okontacktbar typ. Haha!

Nej, ni ska vi käka lite makaroner, ska nog gå och hjälpa till och laga. SF = Slöfifi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0