ingen ska någonsin gå över en,

De är så sjukt, när jag är hemma vill jag bort när jag är borta vill jag hem.
Jag vet inte hur jag fungerar just nu. 

Jag är verkligen splittrad i mig själv just nu, jag vet inte riktigt vart jag hör hemma än. Men jag vet att de inte är här, jo kasnke om typ några år när jag känner att det är dags att lugna ner mig lite. Men man vet ändå kanske hittar jag mig en kar på andra sidan jorde, ( vet ju de som gjort de) eller så kanske jag hittar mitt hem i en annan stad eller annat land. 
Men som det är just nu så sitter jag fast. Försöker bara fokusera på kompisar och jobb. Kommer kriga för att jobba sönder mig nu så jag kan sticka från den här hålan. 

Riktigt vidrig stan, alla känner alla man möter nya männsikor typ aldrig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0