Mobil bloggar

Jag förstår inte, under hela vinterns har alla klagat på snön och kylan och sen nu... Nu klagar alla att de är så förbaskat vartm, jag menar whats up with that? Nu när de äntligen är varmt borde alla njuta av värmen, den kommer inte vara förevigt direkt och svensksommar kan man aldrig lita på. Jag älskar värmen och jag har bestämt mig för att inte klaga på den en ända gång den här sommaren. Just nu sitter jag utanför jobbet i skuggan och väntar på nästa bokning. Någonting jag däremot kommer klaga på är alla mina tusen skavsår jag fått från helgen. Har nästan inga "roliga" skor som går att använda. Bara längtar tills de är borta. Då blir klackarna i taket igen. Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och fortsätta NJUTA av värmen. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0