Studenten, Grattis igen din HORA :D ,

Dagen i ära började att man vaknade upp med " vart fan är jag?" Haha, tar alltid ett tag innan man gräppar vart men är om man inte är hemma. Men när väl de är förstått så var dagen i full gång. Emmt penny kom och hämtade mig vi åkte hem till mig och hämtade lite grejer. 

Vi hade bestämt att vi skulle ta oss våra sol stolar, sätta oss vid rondellen och sen supa ( studentmössorna från vi gick ut skulle också på men vart bara jag och Linn som hade Emmys hitta ej sin. )

Vi kom ju på att öl måste vi ha så en sväng till systemet först.
Orkade inte byta om så vi gick in som vi kom

Sen bar de iväg mot stan igen. 
Kom även upp björkris där sen. Tråkigt är att de är den ända bilden från dagen. Min mobil dog kort där efter... :(

EFter stan så vart det panik, hem fort tillbaka till stan för att sen åka på Sofias student. 
De vart en riktig pärla som mötte mig. 

'
Slitan båda vå tror jag.
'

Maten var SÅÅÅ JÄVLA GOD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0