Twilight Breaking Dawn Trailer

Jag har sa tidigare att jag hade tappat lite inspration men nu har jag fått lite grann genom You Tobe.
Detta hittade jag här.

Det är ett klipp på hur en tjej reagerar när hon ser

Twilight Breaking Dawn Trailer

för första gången. Tänk nu på detta att det är en tjej är ett MEGA fan. Aja, se själv ni kommer haja.
(lagt ut två stycken på henne den ena lite kortare men med trailern med i hörnet och den andra utan men den med de hon säger innan)






Skulle också vilja vara så där besatt faktist. Jag vill, fatta var kul att ha någoning att brinna så över att man får en sådan stark reaktion på någonting som inte ens är "äkta". Vore så kul att sitta där och vara så pirrig i hela kroppen för BARA en trailer. HÄR är även en till som också är ganska rolig. Där blir jag nästan avis, vill också sitta där med bästisen. Vänta och vänta och så ÄNTLIGEn är det dags. Den ska visas nu .. osv ja ni hajar.
Tycker de är så gulliga. Hur blir man besatt så där?


La även ut själva trailen till er som inte sett den, söt jag är va?

Men jag måste säga att trailen även fick mig att gapa och säga OMG, haha. Inget super fan direkt men ska bli sjukt spännande att de den!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0