Tack till Emmy som har bevisat att hon är en vän att lita på och hålla hårt i, <3, All kärlek till henne!

Att jag inte uppdaterat idag finns en bra andledning. Försöker vara så öppen jag kan i den här bloggen men vill inte lämna ut mitt privat liv allt för mycket eftersom de är gasnke många som läser och jag vet inte exakt vilka. 

Har legat på sjukhus och mådd otroligt dåligt, åkte in akut igår. 
När jag kom in vart de ett jävla liv. Har nog aldrig sett så mycket blog i hela mitt liv. Blev kvar där under natten och halva dagen, läkarna kan inte faställa riktigt vad som är fel men är allafall hemma nu och mår lite bättre. 





Jag är allafall så JÄVLA glad att jag har Emmy annars hade jag vart helt ensam och hade jag vart de hade jag fått panik. Trotts hennes blod skäck lyckades hon hålla masken, vara lugn och till en massa hjälp. Hade omöjligen klarat mig utan henne. 
Trotts att hon var vit i ansiktet och ögonen var helt uppspärrade var hon super lugn på rösten och det känndes JÄTTE skönt.

Jag är också VÄLDIGT stolt över mig själv. När hon, sjuksköterskan, satte nålen i min arm så var det bara tårar och ingen hysteri. ( kasnke börjar bli van) 


Har värre bilder men måste ha lite privat liv.

Bilder från studenten och lite så dyker nog upp imorogn när jag känner mig piggare.




Kommentarer
Postat av: Emmy

Åh, vad du är gullig! What are friends for? <3

2011-06-13 @ 08:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0