Emmy, lämna mig inte i sticket nu ;) ,

Ledig i dag då, har inte gjort någonting av de som skulle göras så nu blir det mycket att göra på lunchen imorgon, usch. De betyder att jag måste cykla imorogn för att hinna med allt. ( Så jävla taggad vill bara få allt gjort ändå)
Sen tänkte jag " jag MÅÅÅÅSTE köpa ett par skor" Har vart jobbiga vekor på senare tiden och nu börjar allt rulla på igen. Jobb, vänner och livet så känns som om ett par nya pärlor skulle passa perfekt i detta läge!
Ett par riktigt färgglada. 

Idag gjorde jag inte ett smack. Kollade ut och drog ner gardinerna igen. Låg i sängen FÖR länge.  Gick upp ur sängen vid 19-20. Tog på mig mina ballerina skor och traskade till statiol och mötte upp Simon. Sen vart det lugnt hela kväll. 



Snart är de midsommar och beslutångesten ligger på topp. Känns som om vissa ställen kasnke blir lättare att hänga på än andra, pga massa olika andledningar. 
MEn de är förmodligen inte bara jag som har besluts ångest. Vad som än skall göras så har jag bestämt kläder nu. Ska ja en klänning som jag sytt själv. Bara använt den en gång så.. Hihi ( om jag inte blivit för fet)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0