Nervös?, Nej,

Vilken toppenkväll!

Efter jobbet mot Kim, han hjälpte mig med datorn och så tog vi en kaffe. Sen skulle jag träffa Jennifer och brudarena men de bestämde sig för film och eftersom jag hade cykeln i dag så kkände jag att jag inte skulle kunna haka. Så efter Kim så for jag till min kära Emmy. 

Där jojnade Linn och Simon oss, vi drack kaffe, kollade bilder och film klipp vi spelat in. Skrattade och hade jävligt kul. Det var ett toppen avslut på en jobbig dag. Själva arbetsdagen i dag var sjukt jobbig. 


TRÖTT!

Har inte sovit alls senaste tiden så är bajs trött hela tiden men när sängen kommer känner jag mig piggare än piggast.. hur sjukr är inte de?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0