Kriga,

Asså den här helgen.. 

Vet knappt vart jag ska börja har hänt så sjukans mycket. Fredagenva sjuk... sjuk sjuk sjuk...



På kvällen börjades efter en mindre paniktimmes jakt efter Emmy så drog vi igång. Emmy hjärtat kom och hämtade mig och de vart fullt hus aladha Emmy. 
Det var flaching för grannen, dans, sång, skriv och en massa mer HELA natten.
Emmy och jag låg allafall garanterat på delad första plats för fullast på kvällen.

En för mycket..
WIHO
SS=socialaSimon. Haha,

Det var fest hela natten lång. Vet inte om det är synd eller tur att ni inte kommer få se videoklippen som finns på min mobilen från natten och dagen efter...


Lördag,


Vaknade AS SENT.


Tog den här kasnke en timma efter, Alltid kul att vakna när mobilens
utseende inte ser ut som innan.
Dagen efters räddning,
På lördags "morgonen" åkte jag och Simon och handlade en massa chips och skit till filmkvällen.



Söndag,




Nu ska jag sova, massa att göra imorgon, är LEDIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0