,

Usch vad dåligt jag har bloggat på senare tid.. 
Men de är inte mitt fel, de är en massa folk som tar upp min tid så.. haha

Men jag känner att jag inte alltid har några blogg ideér, kan inte någon av er komma med försalg, frågor eller liknande vad ni vill läsa eller veta,? Jag är gasnka öppen och ärlig så kan nog svara och berätta de mest ;) (ni kan ju vara anonyma om ni vill, fegisar)




Vet inte hur bra de syns men tyckte de var lite kul...



Är jag en snuskis? :P



LÄngtar tills imorogn kväll. För blir det att fira min Kussebusse, Johan som blir gubbe, 30bast närmare bestämt. Sen på kvällen blir det krans makeri med Emmy, sen ska vi ut och ragga på karlar.... nja inte riktigt men kolla vad kött marknaden har att erbjuda... hahahhahahah 

Fredag är det midsommar och det blir samma som förra året, vi har redan suttit och slagit vad och förutspått om vem/vilka som kommer, knulla, spy, däcka... Jag fick fullast, varför? 

Nu ska jag sova sen ska jag jobba och på lunchen blir det systemet och trägga Amberg. Pusspuss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0