ser du mig?,

Å herre gud vad mycket tankar jag har i mitt huvud, tankarna är splittade åt massa håll.

Tänkte nu så att jag lägger upp nån bild till att börja med från midsommar och berättar allt sen. Nu orkar jag inte ska upp och några yka timmar för att ta mig till jobbet. 


Midsommar bålen
Dagen efter midsommar, 


Just nu känns de bara som jag skulle vilja skriva av mig en massa men de är ändå gasnka många läsare och vet inte vilka är så vet inte hu bekväm jag är med allt.

Jag är alla fall otroligt besviken att jag blir hemma den här vecka. Hade sett fram emot som FAn att bara dra iväg och leva, komma bort från den här staden och de här människorna som är här. Usch, är i stort behov av miljö ombyte, komma iväg och få vara själv liksom. Men icke nu ska jag bli hemma jobba och jobba. Ska pressa på mig så mycket jobb så jag inte har tid för så mycket annat. Jätte besviken på den här veckan OCH kommande vecka. Nej kan gärna spola fram två veckor tack!


SOVA NU!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0