bild chock,

Idag har vart en ganska underhållande dag. 

Vart på IKEA med Emmy och en vän till mig som vill vara anonym, så vi kallar henne för "vännen" i de här inlägget. 

Jag och Emmy skulle med "vännen" som moraliskt stöd på IKA idag, "vännen" skulle handla ett par kuddar. Men som ni själv säker fått erfarenhet av så åker man till IKEA för att handla ett par kuddar så eskalerar de väldigt lätt.

Aja, mitt och Emmys moraliska stöd var inte till någon nytta. Emmy var bakis och jag var trött. Så när "vännen" stannade så satte vi oss på närmaste säng eller stol. Efter tredje gången så kom vi på att de skulle vara gasnka kul att ta kort varje gång vi satte oss. Så vi bad förbi paserade och "vännen" att fota oss. ( vi missade dock de tre bästa ställena).



Visst är vi roliga? Hihi! Tror inte våran anonyma vänn tyckte vi var jätte roliga. 

I bilen hem så under höll vi ( jag och Emmy) oss med att titschocka de bilar vi körde om. Det var stört kul men framför allt svalkande eftersom bilens AC var ur funktion. 


Just nu sitter jag på baksidan med pappa och solar och njuter av de underbara vädret i min lysande bikini. 



( ska berätta om min pinsamaste tabbe i slutet av helgen)

Nu ska jag fixa mig för att ut och rocka med brudarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0