det gör ont, att skrika ensam i ett mörkt, tyst rum,

Usch denna vecka har inte vart min vecka kan jag med lugna bullar säga. 

Efter helgen har det bara gått utför, jag är så jävla uttråkad och deppig att jag typ spyr på om världen. Men man måste ju ha sådana veckor för att kunna ha bra veckor också.

Idag så var det ändå lite full rulle,
och med tanke på vilken otrolig mardröms natt jag hade så var det inge vidare.
kunde verkligen INTE sova. Bara låg ich stirrade i tacket, på datorskärmen, i taket på väggen osv gick inte.
Sen när jag väl somnade så drömde jag de sjukaste drömmarena. Två mardrömmar på en "natt" hur sjukt är inte det?
Första jag vaknar av att jag ryser från topp till tå och edt känns som om jag inte kan röra mig. Efter mycket o och men så somnar jag om igen men då kommer nästa.
När jag vaknar från den så är hela jag kall svettig och känner mig yr och undrar typ vad är verklighet. 
Bara hatar att drömma ibland.

Men... fikade med Rebecca idag super mys. Satt och drack kaffe och bara allmänt hade det mys. 
Senare så mötte jag upp Alex för att inte göra någonting alls. Vi käkade lite snackade bajs på donken. Sen åkte vi till henne och kolla på BB.

Nu ska jag sova för jag har nästan bokstavligen inte sovit någonting natt. 

Puss!


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken härlig header :D

2011-03-11 @ 00:49:47
URL: http://theresejonssonn.blogg.se/
Postat av: Lanah

Det gäller att hålla ut när det är såna veckor. :)

2011-03-11 @ 08:17:50
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0