"Duktig liten flicka",

Nu har jag jobbat min sista dag... ja inte för alltid men där jag jobbat senaste månaden. 
Det känns skönt men ändå lite tråkigt, det är ju ändå så att man vart där ett bra tag, man har hunnit lära känna lite folk och komma in i rutiner.
Men men nu väntar nya äventyr.

Har Panik städat nu när jag kom hem. Inte allt men det grövre liksom därför jag inte skriver förens nu. 
Känner mig stressad för imorgon har jag BAJS mycket planerat, så mycket att jag skulle behöva 4 timmar extra innan kvällen. 

Men när kvällen är kommen då ska vi äntligen fira min 20års dag.
Det här årets födelsedag har nog vart de som känts MINST som en födeledag. Ingen fira mig. ( när jag vaknade som alla, när jag kom hem från jobbe sov alla)

- Annars brukar familjen kommit upp med frukost på sängen och pappa har börjat tagit ton, men nu inge sånt.
- Sen brukar alltid släktingar ringa och gratta under dagen och kvällen men eftersom jag jobbade, nästan inga samtal.
- Sen brukar vi i familjen ALLTID äta middag tillsammans med ljus och JAG som fyller får bestämma exakt vad som på bordet ska stå men nu... inge alls.

Visst jag vet att det inte hade gott pga jobb men ändå. Känns tråkigt.

Men imorgon ja då blir de middags mys med familjen allafall!!! 

Längtar!

Nu MÅSTE jag sova om jag ska hinna med allt. 
Ska bla in på systemet och handla för FÖRSTA gången HIHI!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0