,

fel inställning, nu kommer sista dagens vän




Fakta om denna lilla pojke.
Namn: Kim 
Mitt smeknamn: Kimi
Ålder: 21
Bosatt: Eskilstuna
JObb/plugg: Jobb
Singel: Ja ( alla fall när jag åkte HAHA)

Kim och jag har känt varandra sen jag gick 8:an och han 9:an. Vi vär väl inte bästa vännena från dage ett men under åren har en fin vänskap växt fram. 
Vi har massa minnen ihop. Han var med mig under min andra och tredje fylla, han fanns då jag än rökte munbloss.  Ni vet det finns vissa vänner som man känt under en kortare tid men ändå känns det som om det aldrig fanns en tid då man inte kände varandra, Kim är den vännen för mig. 

Kim är den snällaste jag känner, kasnke alla lägen är det inte det bästa men finns inget bättre än snälla människor.
Kim och jag spenderar massa tid bakom varsin kopp kaffe och pratar en massa skit. Våra kaffe stunder kan pågå i i timmar. Vi har roligt som fan när vi festar och vi tar alltid med ett glatt humör. 

Jag vill inte se mig om 5år utan min Kimi vid min sida som vän. Kan säga till alla tjejer där ute att den som vinner denna ille pöjks hjärta ska vara lyckligast på gjorde och hålla hårt som fan i det. För det är det snällaste och gladaste hjärtat man kan önska sig.

Kimi, älskade vän.


Kommentarer
Postat av: Kim

Älskar dig me vännen :) Grattis i efterskott! <3

2011-03-02 @ 22:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0