,

OH! Vad jag längtar efter långt hur nu, funder på om jag ska be Tilda sätta in ett gäng slingor på mig?

Nu kommer det, varför klippte du dig så kort då?

Det är inte så att jag ångrara det över huvetaget men det tar sådan tid att få ut håret och just nu är det i en sådan jobbig längt.. mellan längt alla tjejes mardröm, inte långt inte kort.. suck suck suck!


när jag fyllde 18
sommaren -09
Saknar!

Om jag nu gör det då så blir det nog den längden typ, ska det vara så ska det avra. Och om man ska betala tusentals lappar för skiten kan man ju sattsa! Kommer nog inte vara så blont som de är på bilden men. 
Där var det ju också ganska så solkblekt också. Nu har jag mer åt min naturliga färg. 

Och om det inte blir bra så har jag ju ändå kvar mitt och kommer ta microringar så de inte sliter så mycket då! OOOHH så sugen, hahah. 


Snälla, ge mig råd vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Alaa

Jag saknar dej så jävla mycket! Du är fin i både kort o långt hår <3

2011-03-14 @ 22:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0