I rock the world best alone,

Är på så mycket bättre humör nu än vad jag var när jag skrev det förra inlägget och allt som behövs ibland är lite ensam tid i solen och en kaffe. 



Så jag satte mig i bilen åkte och köpte mig en kaffe sen rullade de vidare till sumpan.
Väl där satte jag mig ner vid bryggan och bara lystnade på tystnade, fåglarna och den smältande snön som droppade ner i vattnet. 
I de läget tycker jag synd om de som inne har funnit "frid" med sig själva och inte kan göra saker med sig själv i lugn och ro. 
Jag måste ha de, jag måste ha de stunder där jag är själv. Tvingas umgås med mig själv, acceptera den ag och hur jag är och börja älska den. 
Det är ändå så att den ända du alltid kommer tvingas leva med är dig själv.

Det är viktigare än vad man tror. Ta dig den tiden och då räknas de inte på kvällarna när man sitter ensam vid en dator, kollar film, serie eller chattar. Man ska göra saker själv som saker man kan göra tillsammans med någon. 
Jag älskar att gå på bio själv. Det är helt underbart. Ta en fika, köpa sig en kaffe läsa tidningen i lugn och ro. OSV Det finns massor. 
Prova?!

Jag hade förut mer tid när jag var med mig själv men har de senare månaderna tappat den tiden och det är någonting jag kommer ta tillbaka. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0