,

Har precis suttit och skrivit ett hettsigt medelande men råka klicka bort de men kanske för det bästa.

Varför jag inte bloggat är för att jag har haft en hel del privata problem och de har tagit mer tid än väntat att ta i tu med. 

jag har inte sovit inatt, varför?
Ja men om jag viste de skulle jag väl inte vara vaken. 

Jag k'nner att jag är på ett uselt humör och när jag sitter och kollar Fb så gör det mig inte på bättre humör. Vissa männsikor på Fb är bara sådanda attentionwhores det finns saker man skriver på Fb och det finns saker man INTE skriver på FB. 
Liksom KOM IGEN, PATETIKST jag skrattar. AAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!

Palla mitt humör nu, NEJ!

Ärligt imorgon/ idag Ring mig inte. För jag kommer kasta skit. 


Känns som om jag kastar bort min tid. På vissa och på vissa saker. 
Och jag har aldrig känt en sådan stor vilja att säga saker till olika personer som jag själv har låtit blivit osagda.

Det har hänt en del saker som jag önskar jag kunde ta tillbaka min tid med. 
Och en viss tid jag spenderat änskar jag att jag spenderat bättre. 

Det finns vissa som jag walked away from och jag önskar att jag inte gjort. Önskat att de var mer saker jag skulle sagt som jag inte gjorde. 
Jag brukar ändå vara ganska fri språkig och bara säga saker som det är MEN det finns de tillfällen där jag bara känt nej, pallar inte nu. NU ångrar jag mig för det. För det finns ord innom mig som jag önskat att jag sagt som jag än i dag kan fundera på. 


Nu ska jag ut och ta mig en promenad och kolla på medans himelen blir blå.

Så här känner jag mig nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0