sörj inte de döda, lev för dem,

Nu är det gjort jag har beställt löshår eller ja Matilda har. Hon ska fixa in en jävla massa hår på mig.
SÅÅÅÅÅ exalterad man bara kan bli... LÄNGTAR

Inte så att jag inte gillar mitt korta hår, jodå älskar de, trivs skit bra i kort men helst skulle de vara kortare än nu men vill inte klippa mig. Just nu är det i en sådan tråkig lägnd, går inte göra någonting typ. hehe såå varför inte? Har aldrig haft extension så ska bli kul. Kul att prova allafall.

Tror ni de kommer passa?




HIhi, så spänd!

Längtar.

Det blir ju så ibland, när jag väl har fått en ide i huvudet då jävlar då måste de ha blivit till ett måste. Går inte att få ut tanken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0