,

Tänkte berätta om min "chill"kväll med Nancy.

Kvällen började med att jag dog min lilla racerbil till ärla. 
Först tog vi tag i det traditonella klädkrisen som alla tjejer har innan de ska ut. Sen klippte jag Nancy och hennes mammas hår. Fina toppar och kläderna fixade för kvällen, check. 

Nancy hade suttit och sagt innan att hon ska ta det lugnt, hon skulle ju jobba dagen efter.
Så drar hon fram denna snygging.

KÄRLEK!

Vi körde hem till mig, fixade oss och drack, berättade våra gamla galna minnen. UR kul att höra att vi ända har en del likheter. 

Efter vi setat hos mig ett tag drog vi till Nathalie, drack lite där sen drog vi vidare ner på stan och härjade vidare. 


Kommentarer
Postat av: Nancy ^^

Ja det blev en mycket lyckad kväll! Och nästa gång blir efterfest också ;D

2011-05-10 @ 17:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0