,

Nu har jag vart på min arbetsinternjuv och det kändes SKIT bra, får reda på om jag får jobbet ikväll! 
Jag kommer dö om jag får det då bir det till att fira de! 
Förutom de så har jag inte gjort så jätte mycket idag, även om jag haft något att gö så hade jag inte pallat för va lite halv nervös innan jag skulle ner till stan. 
Brukar inte vara nervös när jag ska på någonting sådär men just den här gången så men de är nog bara för att jag så gärna vill ha jobbet och att jag fixat de själv. 

Har inte sagt till min päron att jag skulle på internjuv idag. De stressar bara upp sig ännu mer. Så ska bli super kul att berätta för dem OM jag får de så klart. 
Vill inte vara för possetiv. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0