,


HELT RÄTT!


Hittas HÄR!
Från aftonbladet.se

Jag är själv rökare men kallar mig inte stor rökare jag tar mig gärna en cigg till kaffet med en kompis eller liknande men går aldrig ut själv hemma eller liknande för att röka.
Tycker att de är jätte bra, vill man inte bli drabbad ska man inte behöva de heller, plus tror många skulle se de som ett hjälpmedel till att sluta, DOCK tycker jag att ute serveringar kan delas upp, rök del och icke rök del.  
Som mig jag röker gärna en cigg till mitt kaffe eller till mitt glas vin så då tycker jag att man kan komromissa de. Men andra ställen som busshålls platser och liknande JA! 

En sak jag funderat på tidigare är, sjukhusen... de som jobbar måste gå iväg MEN pasienterna får va kvar utan för och röka, hur går de ihop? 
Båda stinker lika mycket när de kommer in... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0