handling till förhandling,

Yes nu fungerar de. VA GLAD JAG BLIR!

Ikväll blir det kalas, är typ över taggad på att fulla min kropp med alkohol. ( är det okej att säga så?) Det blir jag och brudarna!

SKa bli super spännande och gå på öppningen av gammal harrys, nya Brasserie Le Grand. 

Har just duschat, för en gångs skull är musiken på topp och jag stuttsar runt halv naken här uppe på rummet och fixar mig och " stället" tills tha girls is her. 
Musiken dämpar alla tankar och sätter humöret tillbaka på topp! 

Ikväll kommer jag ha en sweet as motherfucking tajt klänning, skyHÖGA klackar, som vanligt. MEN håret är frågan. Vet ej hur jag ska ha de.. förslag?




Spenderade förmiddagen hos Kimi, de traditonella fredagskaffet. Passade på att göra grabben snygg för kvällen ( brudar, ni kommer dö för han, haha ) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0