Hatar min mens PMS till MAX,

Idag har de vart en bra dag. Allt har glitit på bra och jobbsökandet är på topp igen och jag måste säga att jag är RIKTIGT stålt över mig själv. 

1. Sökt massa jobb
2. Vart på möte och det gick BÄST
3. Jag avstod ett inköp av ett klädetsplagg
4. Gick hem från Jocke helt själv och ÖVERLEVDE (haha)

Dagen började med lite motion.
Sen tog jag mig en kaffe och för första gången på LÄNGE en cigg för mig själv på baksidan. 

Satt och kollade på det solen och regnet som kom lite om varannat. Sen snckades det i tellen en del kan jag säga. 
DOCK blev fett glad läste tidingen och såg att det tydligen ska öppna en gay klubb i stan. SPÄNNANDE!

Sen tog jag min feta röv uppp och fixade mig för stan, möte. Mötet gick BÄST, jobb sökandet gick BÄST och sen mötte jag upp underbara Rebecca, kaffe och en minimuffins blev det. 



Åkte hem satt med pappa och fixade en massa papper och brev och skit, skickade iväg allt. 
Sen på äventyr igen! 

Kanske lite tråkigt inlägg men ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0