Jag tänker på dig <3,

Jag har alltid skrivit för att må bättre, många använder sig av musik, spela, sjunga eller lyssna eller allt på samma. Men de har aldrig vart mig grej. Jag använder mig av ord. Men de är ord jag inte vill eller kan uttala, för de gör för ont. 
Men de slog mig nydligen att gör inte har skrivit på väldrigt länge nu. Varför? 

Kan inte säga de senaste två veckorna men innan de, jag har mått bra. De var länge sedan jag mått bra på de här viset. De känns skönt jag har insett att jag är de jag är, jag gör fuckade saker ibland och reagerar på vissa sett ibland. Men jag måste lära mig av misstag, då gör man inte om de. 
Jag vet att jag har en del att jobba med när det kommer till mig men jag kommer ha någonting att jobba med med mig alltid i alla år. Förmodligen tills jag dör. Miljön, livet runt om, levnadsätt kommer ändras hela tiden. 

OCH de andra, jag har de finaste männsikorna i mitt liv och jag vill att alla ni ( ni VET vilka ni är) tar åt er av de jag säger nu. Jag ber om ursäkt att jag de senaste veckorna inte gett mitt hunda som vanligt, jag snäsit och vart halv dan. De är en ändring nu!

Jag har lät mig av mina misstag och får accseptera de! 

Och nu har jag gjort de igen skrivit av mig lite, ibland är de i texter där jag förklarar mest för mig själv än andra och ibland i bara en massa text.
Som de här under:



Vill bara säga så PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0