manipulerande ,

Ibland är det bara att acceptera att de som står dig närmast är ibland de som ljuger för dig!

Det är så och man kommer förmodligen aldrig lära sig de om någon den lätta vägen!

Jag försöker leva så gott jag kan, jag tror på karma men det är inte alltid det lättaste men man kan inte göra annat än försöka. Sen vet jag inte om det alltid har vart till de bättre. Men.. 
Men ändå så gör det alltid lika ont när någon man älskar ljuger! 

För inte allt för länge sen blev jag grund lurad av en nära och det har nog gjort att jag  aldrig blir densamma igen men hur ont det än gjorde så gjorde de mig starkare men en aning kallare. 
Jag har mång gånger hört att jag är icequeen och det är nog så att jag också är det ibland eller till en början. Men det är helt enkelt så att jag bara har ett försvar uppbyggt nu com gör det svårare för idioter att komma in i mitt liv och sabotera det jag försöker bygga upp. Självklart händer det men man kan inte försvara sog mot en hel värld!

Jag skulle i
nte vilja kalla mig bitter eller liknande men har du sabbat din chans hos mig så har du ingen ny chans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0