Orättvisa!,

Inte på humör alls just nu är super trött på ALLT just nu att inget går som det ska och att allt känns så fruktansvärt orättvist. Just nu är jag i en mindre svacka i livet där allt känns ganska omöjligt, lönlös osv.

Sen vill jag ge respons till en kommentar jag fick förut. Där det klagades på min stavning...

Ja jag stavar som en fitta. 

För de 1:a Jag skriver bara hej vilt och när jag skriver hej vilt så går det fort. Precis som när jag messar eller skriver med vänner på msn eller liknande.  Läser aldrig igenom innan jag publicerar de.

För det 2:a Så skriver jag den här bloggen för mig och mina vänner som inte bor i stan eller om någon tycks tycka det är intressant med mitt liv så varsågod och läs. Tycker det är super kul att jag fått så mycket läsare på senare tid. 

För de 3:e så skiter jag fullständigt i om ni stör er på de.. HIHI! Jag kör mig grej do not you like this, get out of here then..




Nu då till stockholms resan.

Den involderade lite alkoholn, mycket taxi åkning, phykade killar och då inte på de mest posetivaste,  Men grymma fransar. 
Ni får måla upp en bild av de vill ni veta mer fråga ;)









pUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0