somliga går med trasiga skor,

Fy tusan vilken besvärligt väder. USCH!

TRÅKIGT!

Idag vaknade jag av att Rebecca rickde, inte okej. ( Fan va lack jag blir på min mobil, den ringer inte alls) Slängde på mig kläderna i all hast och åkte till stan för en kaffe. 
Mötte upp Claudia och Beckset.
När jag sedan sätter mig i bilen för att åka till alex och köra Rebecca så knackar de på rutan. "Kuriren hallå"
Så håll utskik imorgon för då kommer en osminkad fifi vara med. HAHA!

Sen blev de en kaffe med alex i hennes nya lägenhet och lite skitsnack. 

Inga större händelser dvs. Nu ska bror klippas sen ska jag se om Nancy hört av sig annars blir jag som ringer, hehe!



Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0