suck,

Just nu sitter jag i solen och har det allmänt varmt. Ska se till och få lite färg nu tänkte jag. Det går nog ganska fort med tanke på att jag var utomlands för inte så länge sedan.

Jag vet inte om man skäga de men jag kan inte hålla mig. Idag ska jag på en arbetsinterjuv. Så happy, framför allt för att jag fixat den helt själv utan att de är någon som annan som lagt ett gott ord för mig eller genom kontackter. Jag har fixat den själv! Jag har vart där några gånger och sålt in mig och sista gången jag var där så kände hon igen mig och gav mig en interljuv .
Så spännande. Vill VERKLIGEN ha de här jobbet och skulle bli YBERgald om jag fick det.

nog snackat nu ska jag sola vidare en stund, sen blir det duschen och sen ner på stan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0