bullshit,

Jag insåg idag att jag aldrig mer kommer köpa mig en "avslutningsklänning" eller dyrlikt. 
Jag kommer minnas nästan alla mina avslutnings kläder, 

6års - Vid tröja med en marinblå kjol

1:an - Vit lång klänning

2:an - Blommig kjol och en blå tröja

3:an - En röd dress ( UR SÖT)

4:an - vita byxor och en tröja med ett blått tryck på

5:an - Osäker

6:an - Ett grönt linne med spetts och en jeans kjol

7:an - Bild under ( suddig som tusan men ända jag hitta på datorn)
vit spetts korsett sen vet jag inte vad jag hade till,
skolavsluting 8:an

8:an - Bilden under , Vit kjol och en prickig tröja till
<p>L&auml;nge sen jag la ut gammla pic s&aring; nu k&ouml;r vi ;)</p>

9:an - Bilden under Vit spettsklänning
<p><span style=
1:an gymnasiet -Bilden under
<p>Sara, Suss jag, stan</p>
2:an gymnasiet - Bilden under
Rosa klänning som jag hade sytt själv

Sen kom studenten!



Jag Minns de så väl och det gör mig sorgen att jag inte kommer köpa någon avslutnings kläder ingen. Inte på samma vis allafall.
Känns konstigt när jag går runt och kollar in alla vita kläningar som hänger i alla butiksfönster bara. Vill spola tillbaka tiden och uppleva allt igen. Skulle göra allt igen, alla bra och dåliga stunder! Ni som inte gått ut skolan än... njut av tiden för ni kommer sakna sönder den sen när ni väl inte går där längre. 
Alla små saker blir de viktigaste. 
Alla timmar man satt och inväntade lektionerna, alla lunch raster, fikor efter skolan, inköpandet av skolpennor ALLT!

Vill göra om allt bara!

Nu är det bara framtid, ansvar, plikter, räkningar, hyror, jobb, jobb, jobb sen är man död!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0