,

Jag funderar helt seriöst på att involdera mig inom poletiken mer. Kasnke gå med i ett parti. 
Jag ÄLSKAr att diskutera, argumentera, prata med och till männsikor och att prata inför folk ger mig ett rus i kroppen som jag älskar.
Tror det skulle passa mig som handen i hansken eller ska man kanske börja plugga poletik? Hum.. Den eviga frågan, plugga, jobba eller jobba, plugga?

Usch sådan beslutsånges på de. Många säger till mig att jag borde börja plugga igen. Jag har otroligt lätt för mig att lära mig saker när jag väl villmen samtidigt så känner jag att jag vill inte plugga för bara ha nå och göra. De blir fel då, för jag vet att ajg inte komemr gå in hel hjärtat då. 

Min plan har alltid vart, jobba, resa, resa, resa, resa och jobba, SEN plugga. Man är så jävla fattig som studerande så vill kunna föra mitt först innan. 

Beslut, beslut, usch!
Vill vara barn igen utan ansvar eller beslut att ta!

??
Liten, söt och oskylldig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0