De är ju bara vi som är så,

Nu har jag två kvällar i rad åkt bil med Östvik. Vi har i bilen pratat om allt mellan himmel och jord, lyssnat på musik, sjungt " All by my self" med höga mycket oljuva stämmor och även lyssnat på "ligga med P3 ". 
Och jag har kommit fram till att programet ligga med P3 Rockar, 1, de levererar bra musik,   2, de har skna samtals ämnen  och   3 de är väldigt fri språkiga. 

3 saker som faller mig i smaken. 

Men kan inte fatta att de kan vara så underhållande att sitta i en bil med en snubba som jag känt typ nästan hela mitt ( jag menar borde jag inte tröttnat på han? ) och bara driva runt. 
Men de är de, vi sjuker högt i kör, näst intill skriker ut sången, skrattar åt gammla goa minnen, funderar på kommande minnen, diskuterar livet jobbiga och bra stunder och får varandra på bra humör. 

Va lite däven idag så då var de Oscar som fick komma och rädda situationen, han tog med en öl till mig så åkte vi en sväng. 
och lyssna på detta.... inte bara va det en öl utan den första ölen han någonsin köpt. Vilket preveligium! 

Nu ligger jag i sängen och ska strax sova är yber trtt. Men de känns otroligt ensamt.. Haft Rbecca här två nätter och nu blir de ingen som snarkar här, ingen att dricka kaffe med i morgon bitty... 

"Trots den långa tysta stund med en kaffe och några minuter kortare av ens liv i                               vänster hand, så kan sådana stunder kännas som om man har haft ens livs bästa samtal ibland."


image description

Kommentarer
Postat av: Rebecca

<3

2011-11-16 @ 11:19:11
URL: http://marebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0