,

Jag har aldrig vart den som uppskattat musik. Har alltid vart den som aldrig lyssnat på musik förutom på förfesten och i bilen.

Men ni på senare tid lyssnar jag om och om igen på musik. Så fort jag får chansen känns de som.
Men de har blivit som min tillflykts ort.
Kan liksom fly in i en annan värld bara genom att lyssna på musik, en bättre värld. Där bestämmer jag. Musiken gör att de verklighets baserade tankarna blir ersatta av fantasins tankar.
Jag har verkligen ändrat mig och musiken har blivit de som räddar min vardag.

Visst är de konstigt?
Förut har jag aldrig förstått de som sagt att musiken betyder så mycket för dem men nu gör jag de. Jag kan välja musik efter vilken känsla jag skall fram kalla eller vilken känsla jag behöver.

( de som känner mig riktigt bra vet att detta är en hel omvändning för mig )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0