,

Ligger hemma och är sjuk. Därför jag inte bloggat. Mått otroligt dåligt och helt enkelt inte haft energi.
Vart sängliggandes i två dagar och ser ut att bli MINSt en till. Vilket iriterar mig som fa. De är så fruktansvärt tråkigt!!!

Haft tur som jaft rebecca här som tagit hand om mig lite. Hon kom hit pratade lite skit och drack kaffe med mig.
Ikväll är allafall familjen hemma så ikväll blir de väl mys med familjen. Har tagit hem lite film. Och de har köpt glass till mig och min hals.

Nu ska jag åter gå till att ligga oi soffan och tycka synd om mig själv.

Puss på er och önska mig att jag blir frisk till helgen allafall.

image descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0