,


Struttsat runt i denna fram tills nu...






Detta har vart min underhållning denna vecka. Svampbob och REBECCA. 
Rebecca har tagit good care of meeee. Hon har kommit hit drukit kaffe och en kväll satt vi till och med och kollade på gammla diabilder. 
De som inte vet så känner jag och rebecca varandra sen... hela livet. Så vi kokade upp kaffe, myste ner oss i soffan och började kolla. Hittade bilder från Spanien ( 7-8år gammla ) gymnastiken ( 8-9 år gammla) Fy fasen va kul de var att se allt igen. 




Sen är jag bara tvungen att lägga upp den här bilden från igår. Jag och Rebz hälsade på Bove. Tyckte att bilden vart så fin på de så .... Kolla in dessa snygga jävla...


image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0