,

Min nyktra lördag med the girlzzzz





Bilade till Stockholm för att gå til HeronCity och kolla på breaking dawn. Tänkte jag skulle ge min sik om skiten. 

Jag har aldrig vart ett direkt fan. Fassnade inte för filmerna förens i andra filmen ochd e vart enbart för att de sprang runt en massa halv nakna vältränade killar. Menar.. vilken tjej gör inte de liksom? 

Men jag har kommit att gilla filmerna men står fast vid att Robert Pattinson är en URUSEL skådis och de förstör typ hela filmen. Får ingen äkta käsnla från han. Medans Taylor Lautner, ja han känner jag mer ifrån. Känner kanslan han har i filmen genom duken. 
Vet inte om de kan ha att göra med att jag känner igen mig i den kärlek Jacob har.. 
Men sen är jag ett fan av de oväntade i filmen så tycker att de bode vart ett dödsfall som amn inte hade väntats sig med... 

Filmen var bra, kanske lite utdraget vissa delar men i de stora hela MYCKET BRA! Dock tycker jag att de är SJUKt att den är från 11år, den var gasnka så brutal och hade en del med sex att göra. Så den borde ha vart från 15år och inge annat. Men pengar är pengar, de är ju dem de tjänar pengarna på.

Men den får klart godkänt och jag typ längtar till nästa. 


Fagra...


De roliga var att vi var först in i salongen. De var gasnka häftigt att va där inne helt själva, hehe. 
Man kan skymta Hanna imitten. Hehe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0