,

Sitter och för fullt krog mot mig själv på jobbet, jag har nämligen jordens mendvärk och är inne på 3 dagen med de. Har brutalt knarkat Alvedon Ipren och vad nu skiten heter. Men inte fan hjälper de nå märkvärdigt. Känns som om jag ska leverera upp min lunch stundtals, bara för jobbigt.
Men sånt är livet som kvinna, är skapligt nöjd ändå. Brukar vara betydligt mycket värre. Brukar inte kunna röra mig ibland pga av smärtan.

Aja, de var väl ett trevligt samtalsämnet att börja inlägget men ni tjejer vet hur hemskt de är.

Dagens fundering Stockholm ikväll eller Stockholm imorgon?
Blir ju sent ikväll men att komma här ifrån är ju ändå skönt att vara borta här ifrån.
Jävla I-lands bekymmer!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lär dig skriva blondie.

2011-11-24 @ 06:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0