så få min jord att surra igen,

Några bilder från lördagen.. Kan säga att vi badade i champange. 

Låter bilderna tala... Sen får ni sjävla välja vad som hände, haha!







Dagen efter, käkade frukost vid fyra.. KÄndes lite halv jobbigt. Rebeccas mor hade gjort en riktigt fet frukost men tyvärr kunde ingen va oss njuta av den för vi var för slitna. 


Men när man skakat av sig de värsta så jojnade jag upp Tom och compani för några öl. Vi delade med oss av de minnen vi hade frn lördagen och så hängde vi och hade de bara allmänt bra! 



Men var hemma skapligt eftersom de skulle jobbas dagen efter. Och kan säga att måndagen gick smärtfritt. Tiden bara flög förbi och huxflux så stod jag utanför jobbet och hade slutat. De var ett bra pass. Har samma pass idag och jag hoppas på samma känsla när dagen är slut. 


image description




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0