LOVE;

De här paret, dödar mig.
jag bara älskar de här paret, kourtney and scott.

För mig är de hä
r de ultimata paret. De har kämpat för att få de att hålla, de arbetar ständigt för att förbettra förhållandet och tillvaron. De ställer upp för varandra och visar verkligen för varandra hur mycket de älskar varandra.

Måste säga att jag nästan är lite små kär i Scott, har är så jävla fin, kämpar för att få behålla sin familj, tar hand om den och berättar hur mycket den betyder. För mig är han den ultimata mannen.

Vist han har gjort em massa skit men har också bevisat sig värdig genom att kämpa för att bevisa för hela familjen att han är värdig Kourtny.













Kolla på de här, fucking love!



image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0