once upon a time I thought I needed you

Godmorgon?!




BLEV INTE PUBLICERAT







Suger börjar inte jobba förens 16...... 

MOGET... aja nu blir det kaffe, kaffe, kaffe och en cigg. Ska sätta mig på altan fundera på livet så man har de gjort för idag sen blir de att ringa till mina pärlor.

Ringa till..

♥ Rebecca, kolla hur hon mår om hon är på jobbet eller om hon är hemma.

♥ Matilda, Har en del att prata om.

♥ Alaa, för att jag saknar henne och måste berätta för henne om min helg och kommande vecka. 


Efter detta så ska de städas och tvättas här hemma. De är kaos... eller nja nästan och ska frsöa ta tag i de innan de blir kaos som alltid annars. Medans jag gr de ska jag ha i lite hårinpackning och dra på mig en ansiksmask, 
Efter de blir de att rulla till stan traska runt där, gå in å telenor och kriga lite, kolla på present till världens bästa mamma ( min ) och kolla på saker som jag vill köpa men lovat mig själv att jag inste ska. 
Håller på och drar ner mitt shoppingberoende och sparar till framtiden. 

Nä, kaffet ropar. 

Hoppas ni får grymmaste dagen, love ya! 



image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0