De som inte kollat på Robinson behöver inte läsa.



Robinson 2011





Ola Ahlgren







(om ni inte kollat Robinson behöver ni inte läsa) 



Har precis sett finalen och jag ville så himla gärna att Ola skulle vinna. Hejade på han större delen av hela tävlingen. Så otroligt go person, glad sprallig och genuit fin person. Du gjorde programet lite bättre, lite roligare.  Hade han vart i min ålder hade jag dött för han. Älskar den typen av männsikor, jordnära, spralliga, glada, positiva, peppar andra och bara för bra. Jag tycker inte att Mats va en värdig vinnare. 
Jag tyckte de tills de sista 3 avsnittena sändes. Han gnälde på alla, va otacksam, drog ner andra i sitt dåliga humör. De är för mig inte en sann-Robinson. 
Robinson går ju ut på hur man ska överleva på en ödeö och bästa sättet är inte genom att sitta för sig själv och sura och gnälla utan just på de viset Ola gjorde. Skämta, hade roligt och tillförde posetiv energi. Han gjorde mig glad genom rutan. Verkligen, alla hans komentarer, alla hans funderingar. 

Någonting som berörde mig var när han fick samtal hemmifrån. Ville bara hoppa in i rutan och krama han. Tyckte synd om han. Eler när han snackade om att bli gay och så väldigt hilarious.
För mig så var de Ola somgjorde hela Robinson!!
Jag önskar ALL lycka till Ola i framtiden och jag hoppas att han får de öttaste livet!!


image description


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejade med på han :(

2011-11-11 @ 02:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0