Så blir de ibland bara,




Haft min älskling här inatt. Känns otroligt skönt, behövde verkligen sällskapet, har även samma tur ikväll, plockade upp skiten vid tåget idag och nu ligger vi i sängen redo för en fett skräck film. 

( Klicka länken, GRYMASE inlägget ) 





Detta är till alla som snackar.. 

Ja, jag vet att jag var väldigt vinglig på fötterna i lördags, de har väldigt många talat om för mig. Men med tanken på att jag tapade minnet på vägen så har jag fullförstålse för de.
Men jag hoppas att ni hade kul åt de allafall. Men skapa intryck, lämna avtryck, life moves on.
Till de som hjälpte mig tack så mycket, upskattar de och jag hopaps att de som gjorde vet att jag uppskatar de och kommer komma ihåg de. Hjärta till er! 

Hade allafall en grym helg och en otroligt skön förfest i lördags. Dock hjälpte de inte mig med tanke på att jag har legat sjuk med feber hela veckan innan. Men men man lever bara en gång, Haha!! Firrar bilder senare. Har brutalt många på mobben som bara ska köras in i datorn så får alla ta del av dem. 



Denna vecka och kommande helg är de enbart jobb och hemma mys med Rebecca som ligger på shcemat. Ska försöka pressa in träning i slutet av veckan. För då har jag bestämt att jag ska vara 100% frisk.

Nej, nu roppar snyggingen på mig. Film och sömn nu tack. Sov gott !

image description











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0