,

Jobba sig lite granna nu då!

Jobbar 12-18 idag. Vad som skre ikväll är osäker men oavsätt hur de blir kommer de bli mys! 
Imorgon är jag ledig och ska spendera dagen med min handra hälft. Otroligt taggad på helg. Fredag ska mor firas som fyllde år igår. Vi firade inte direkt henne igår, jag lagade maten och sen åt vi bara. Pap var inte hemma så får bli på fredag. Vi ska käka frbanna go mat, mysa tillsammans hela familjen, Kanske blir de nån film. Sen får i e om jag håller mig hemma eller vad som sker. 

Lördag blir det bio med två grymma tejer, Rebecca och Hanna. SUPER EXALTERAD!

Nej kaffe nu sen ska de ut i kylan, cykla till buss fan! 



image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0