Du är huvudperson i mina sämsta minnen,

Fet nyårs blåsa!!



VILL HA!!!



Vill ha!





Sitter och härjar runt på nätet och försöker hålla fingrarna i styr för att inte spontan klicka hem en massa skit. men än så länge har jag hållt mig men fan va mycket jag hittar, vill ha, vill ha, vill ha, vill ha.... Yeyeye, U get it!

Men ska försöka hejda mig! Förstår inte varför jag ska utsätta mig för detta eller  plåga mig själv. Men äslakar att kolla grejer på nätet, Nu skulle bara veta hur mycket SKIT jag har klickat hem. Uppbings skit och andra saker... 

Men ska allafall hitta en klänning till nyår, vad som än skall göras så äre klänning som gäller, så om jag kommer ligga på enstrand, sitta hemma, utgång eller fest. Klänning är ett måste och de måste vara en som är förbannat fabulous. Men de är fan inte de lättaste jag är ju så förbannat kräsen. 
Vet inte hur många år som jag har brustit i panikslagen gråt över kläning, hår och smink. Kan låta lite patetiskt men jag bara älskar nyår och då vill jag att allt ska vara bra. 

Hade tänkt ha denna: 

men har ångrat mig... 


Så funderade på denna:
... men den ligegr på 1000kr och då är de 50%, vet inte när jag ska kunna använda den igen heller ( ja jag vet de är lika) 

Jakten får nog fortsätta ett tag till.. 



Ikväll blir de som sagt söndags middag hos simon. Just nu sitter jag i sportBH och ett par trasiga mjukisar ( de är för sköna för att slänga för de är lite trasiga ) och jag lär nog inte göra så mycket år mitt utseende de är ju bara nära vänner som ska käka så... 

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0